petak, 15. srpnja 2011.

Mali poklon

 Kad dajem poklon za vjenčanje, čini mi se najpraktičnije da to budu novci i da mladenci s tim raspolažu kako oni žele. S druge strane, dobro je i da imaju uspomenu na onoga koji je dar dao (nije baš zgodno da im je jedina uspomena: "tu WC školjku kupili smo od novaca koji su nam dali ti i ti...". Zato uglavnom pripremim neki mali poklon (sliku, kutijicu, vazicu ili sl., ali ne od lomljivog materijala!), u kutijicu stavim novce, uz to čestitku..... i sve je zadovoljeno: mladenci će raspolagati darom po svojoj volji, a ostat će im i poklon za uspomenu....

Broj komentara: 6:

  1. jako praktično i jako lijepo :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno! To i ja radim u zadnje vrijeme..Jako dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  3. slažem se s time, sve potrebe su zadovoljen, a ostane ti i uspomena, mislim vidljiva :))

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja dodajem svoje za, ovakvim poklonima,i sve phvale radu i radovima koje sam uživala gledati. Otkrila sam te kod blogerice Ankin kutak i odmah se prikvačila kao sljedbenik. Pozdrav i uspješan rad. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. ispravak kod blogerice Volim boje, iako i Ankin kutak vrvi od prekrasnih radova.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na cestitke Nika!:)) Sad imas jos jedan novi sljedbenik. Super ti je ispala kutija i svidza mi se tvoja ideja za vjencanje. Pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši